CPC
Het is belangrijk om de kwaliteit van je advertenties en landingspagina’s te optimaliseren, omdat dit de kans vergroot dat mensen ook daadwerkelijk overgaan tot een
Onze online marketing kennisbank zit vol met informatie die jou kan helpen met je marketing vragen. Dus zoek en je zult vinden in de (gratis) kennisbank van Streverz. Kennis is er immers om te delen. Pak er gerust een kopje koffie bij en geniet van onze artikelen.
Het is belangrijk om de kwaliteit van je advertenties en landingspagina’s te optimaliseren, omdat dit de kans vergroot dat mensen ook daadwerkelijk overgaan tot een
Bij CPM-advertenties wordt er betaald voor het aantal keren dat de advertentie wordt vertoond, ongeacht of er op geklikt wordt of niet. Dit betekent dat
Een domeinnaam is een unieke naam op het internet. Het gaat om een webadres. Voorbeeld: ons domeinnaam is ‘https://www.streverz.nl’ en deze navigeert naar Streverz.
Marketingmodellen zijn visuele modellen die kunnen helpen met de strategische planning. Ze worden ook wel analysemodellen genoemd. Vergelijkbaar met een stip op de horizon.
Bij het ontwerpen van pop-ups is het belangrijk om rekening te houden met de gebruikerservaring. Vermijd agressieve pop-ups die de hele pagina bedekken of te
Het voordeel van PPC is dat je direct resultaat ziet en kunt meten hoeveel bezoekers en conversies er zijn gegenereerd door de advertenties. Daarnaast kun
Het PPI-model kan effectief zijn voor merkbekendheid, omdat het adverteerders de mogelijkheid biedt om hun advertenties op grote schaal te verspreiden zonder de noodzaak van
Retargeting is niet alleen effectief, maar ook kostenefficiënt. Je richt je immers op mensen die al interesse hebben getoond in je aanbod, in plaats van
Je bedrijf effectief op de kaart zetten door consistentie en specialisme. Ga voor niets minder dan vooruitstrevend resultaat.